Spolupráce s ostatními je klíč k úspěchu

Spolupráce je všechny vztek v těchto dnech. Manažeři mluvit o tom téměř stejně jako to dělají angažmá nebo pravosti. Samozřejmě, že je to částečně proto, že vím, že to je to, co lidé chtějí slyšet. Millennials – nyní široce popsány jako největší kohorta na pracovišti – jsou známé svou touhu dělat smysluplnou práci a být věrný své víře a za to, že vyrůstala v úzké spolupráci se svými kolegy. Ale je také výsledkem světa, kteří „pryč digitální“.

Ve slovech Maggie Chan Jones, vedoucí marketingu ve společnosti SAP podnikového softwaru, „každá firma je technická záležitost“. A to, říká, znamená to, že spolupráce mezi těmi, kdo zastává funkci ona se konalo za něco málo přes dva roky a ty drží stále známou roli ředitel informačních technologií bude mít zásadní význam.

Pro ni, že vztah je obzvláště zajímavé, protože Thomas Saueressig, který se stal SAP CIO loni ve věku pouhých 31, je tisíciletá a tak doma s oběma technologiemi as spolupráce. „Mladší zaměstnanci jsou rozhodně více otevřené ke spolupráci, protože prostředí, ve kterém vyrůstal,“ říká Chan Jones. „Sociální média dělal je mnohem širší spolupráce, otevřenější k vytváření rozmanitosti a začlenění a účinnější při práci v celé týmy.“

Ale to je pro firmy důležité si uvědomit, že oni nejsou jen řídící vztah mezi Millenials a těmi v předchozím skupiny Generation X. Poukazuje na to, že v současné době existuje pět generací v pracovní síly, Chan Jones říká, že efektivní spolupráce musí prohlédnout rozdílné potřeby různých generací, jakož i takové věci jako jednotlivců z různých prostředí.

Jádrem spolupráce mezi SOT a CIO a jejich týmy na SAP, i když je zákazník a zkušenosti mají firmy. Vědět, co zákaznická zkušenost vypadá, je „opravdu o pochopení role a odpovědnost napříč různými týmy,“ říká Chan Jones. „Od marketingu jsme velmi velký důraz na druh zkušenosti chceme zákazníkovi a jaké jsou mezery. Technologie poskytuje technologii, abychom se dostali tam.“

Ale ona uznává, že toto zaměření na zákazníka znamená, že povaha spolupráce se vyvíjí. Ve skutečnosti vidí to rozšiřuje mimo vztah mezi SOT a CIO, aby se v hlavách financí a lidských zdrojů, a dokonce i generálního ředitele.

Někdo, kdo vyvinul zvláštní pochopení spolupráce je Heidi K. Gardner, Harvard Law School chlapík, který tvrdí, že – a to iv poradenských firem, kde je specializované odborné znalosti zejména v hodnotě – spolupráce mezi jednotlivci je cesta k úspěchu. Smart Spolupráce: Jak odborníků a její Firmy uspět tím, že poškodí Sila Harvard Business Review Press), říká, že v moderním světě klienti stále více požadují vysoce sofistikované služby při hledání řešení složitých problémů. Tyto otázky vyžadují interdisciplinárních týmů.

Stejně jako u Chan Jones a Saueressig v SAP spolupracují vyžaduje porozumění navzájem role a potřeby a samozřejmě se zaměřením na potřeby zákazníka nebo klienta. To je také mnohem jednodušší díky druhu technologie poskytované likes SAP. Ale pak, jeden by mohl argumentovat, že to je také to, že druh technologie, která dělá svět tak složité a vzájemně spojeny na prvním místě.

zdroj: https://www.forbes.com/sites/rogertrapp/2017/02/28/working-with-others-is-the-key-to-success/#34dca7e4dcf1